Ga naar de inhoud

On Site Service

Detachering

LANICAD medewerkers komen desgewenst ter plaatse met eigen werkstation en software-licentie om onmiddellijk en snel inzetbaar te zijn voor grote projecten of bij piekmomenten.

De verschillende profielen van onze medewerkers maken ons de perfecte partner om U als klant te ont-zorgen.

On Site Service

Doelstelling
Ervoor zorgen dat uw medewerkers direct maximaal rendement halen uit de tekenfuncties in relatie tot uw specifieke werkwijze en besturingsdocumentatie en uit gevolgde trainingen en/of workshops door persoonlijke ondersteuning bij u op de werkvloer. Hierbij kijkt een van onze specialisten mee over de schouders van uw gebruikers terwijl deze achter hun eigen werkstations zitten en is een optimale integratie van tekensystemen in uw organisatie is gewaarborgd.

Resultaat
Onsite Service bespaart engineeringtijd. Bovendien helpt het u bij het maken van de juiste keuzes en het bepalen van de juiste richting. Dit zorgt voor gemotiveerde medewerkers en snel rendement.

Methodiek
Onsite Service start met het inventariseren van uw wensen. Vervolgens worden deze gestructureerd doorlopen terwijl uw medewerkers achter hun eigen werkstations zitten.
Onsite Service wordt afgerond met een evaluatie van de behandelde onderwerpen.

Vraag support aan

Voordelen

Onsite Service is speciaal bestemd voor de volgende situaties:

  • Wanneer u het systeem snel wilt implementeren.
  • Wanneer u bedrijfsspecifieke functies wilt realiseren, zoals parametrering, speciale nummering en een eigen layout van uw formulieren.
  • Wanneer de training van uw engineers is afgerond en u uw werkmethoden wilt evalueren om eventuele knelpunten op te sporen en weg te werkenWanneer u bedrijfsspecifieke functies wilt realiseren, zoals parametrering, speciale nummering en een eigen layout van uw formulieren.
  • Wanneer u bepaalde functionaliteiten van het systeem optimaal wilt kunnen toepassen, zoals:
    • Draadnummering
    • Bedradingslijsten
    • Klemmen- en materiaallijsten